اصول طراحی در معماری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
بازدید : 148
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای این که بتوان یک طراحی زیبا و مناسب را برای سازه هایی به شکل های مختلف ارائه نمود لازم است که اصولی رعایت شود و با وجود این اصول می توان سازه هایی مناسب را مشاهده کرد. برای طراحی درست باید جسارت داشت و خطاهای موجود را با طراحی اصولی و مناسب برای معماری به حداق کاهش داد.

برای این که طراحی ساختمان به شکلی مناسب اجرایی گردد باید رضایت مالک و یا فردی که سفارش برای طراحی خانه ای را داده است جلب شود و طراحی بهتر است که در آرامش مناسب و سریع پیش برود. طرح های آزاد و خلاقانه برای معماری می توانند به شکلی مناسب اتفاق افتاده و اجرایی شوند.

نوآوری و خلاقیت در طرح های اجرایی و کاربردی معماری دارای نقشی مهم و اساسی می باشد و بهتر است که طراح چند بعدی فکر کند و اهل تفکر باشد تا بتواند به راحتی از عناصر موجود بهره مند گردد.

بهتر است طرحی که برای خانه مورد نظر وجود دارد با توجه به امکانات موجود مورد بررسی قرار بگیرد و با توجه به این امکانات طرح مورد نظر تکمیل و اجرایی شود.

به هر صورت برای طراحی و معماری به شکل های مختلف خلاقیت و نوآوری در فضاهای مختلف ساختمان های گوناگون دارای اهمیت بوده و در این بین می توان ساختمان هایی را با شکل های متفاوت اجرا شده مشاهده کرد و مورد توجه قرار داد. به هر میزان که تخصص و تبحر در مورد سازه های مختلف در طراحی و اجرا بیشتر باشد نتیجه ای خوب و مناسب تر خواهد داشت.

کلمات کلیدی: طراحی و معماری، خلاقیت و نوآوری، ساختمان های متفاوت، سازه های مختلف، خانه مورد نظر، کاربرد معماری، طراحی ساختمان، طرح های خلاقانه معماری، سازه های مناسب، طراحی اصولی

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com